Co to vlastně je e-shop? Je to webová stránka nebo to může být také mobilní aplikace, ke mají zákazníci možnost zakoupit si nejrůznější zboží, které zrovna potřebují. Zatímco na začátku století nebyly e-shopy rozšířené téměř vůbec, dnes je jich tolik, že konkurence vzrostla do obřích rozměrů.
Podnikatelé vědí, že e-shop je něco, co je dneska pro ně téměř nutností. Pokud máte kamennou prodejnu, určitě byste měli mít i e-shop. Lidé jsou zvyklí, že to, co chtějí, si mohou koupit mimo kamenné pobočky také na e-shopu. Je to skvělá příležitost třeba i pro ty, kteří bydlí na opačném konci republiky, než je vaše prodejna. Takto se vaše zboží dostane k daleko širšímu spektru lidí, než pokud byste měli jen kamennou prodejnu, která je vázáná na místo. Zákazníci také budou mít možnost prohlédnout si kompletní nabídku vašeho obchodu prostřednictvím internetu. Nabídka je může zaujmout tak, že se třeba rozhodnou nakoupit buď skrze e-shop, nebo přímo u vás v prodejně.
Abyste neprodělali s vašim e-shopem, váš -shop musí být vidět a musíte šířit povědomí o jeho existenci mezi co nejširší spektrum potencionálních zákazníků. To znamená, že musíte naprosto skvěle ovládnout marketing. Reklama, propagace, online marketing…to vše je pro vás důležité. Propagaci a reklamu můžete dělat skrze sociální sítě, influencery, bannery na webových stránkách, placené reklamy ve vyhledávačích a podobně. Možností máte spoustu, záleží na tom, která je pro váš e-shop tou nejlepší. Důležité také je, aby byl váš e-shop co nejvíc dostupný skrze vyhledávače. To znamená, že musí mít dobře nastavenou optimalizaci pro vyhledávání, neboli SEO. Ti, kteří se touto problematikou zabývají moc dobře vědí, jak důležité SEO je, proto nabízejí i služby SEO optimalizace pro Eshop-rychle. Nastavení optimalizace se liší také podle toho, na jakých stránkách svůj e-shop máte, jiné bude teda třeba SEO pro Drupal a jiné bude pro Prestashop.